söndag 29 augusti 2010

Pyssel o fix hemma!



Nu är det söndagskväll o jag sitter o suger på denna underbara pastill som denna helg visade sig att bli. Många tankar, många sömnlösa nätter vände o blev kärlek o lugn i själen. Allt står inte rätt till i kroppen. Struman strular, kroppen är tung tung tung o det driver mig till vansinne. Men det spelar ingen roll för i fredags fick jag hem mina små och tillsammans såg vi till att ha den bästa av fredagar tillsammans. När barnen somnat så ringde det i telefon o fem våningar ner stod min älskling för att leverera en godnatt puss o kram. Älskar honom så mycket!
Efter några timmars sömn så tog jag o Lotta med oss barnen för en tur till marknaden. Celine njöt av ballong, klubba o karuseller. kevin hittade en tokfin tröjja o njöt av sin langos. På lördagskvällen dök Björn upp med en ny säng till Celine, underbara människa. Den plockades ihop o sen sov hon som en prinsessa hela natten.

Idag har vi varit ute o promenerat, målat om Celines säng o satt upp sänghimmel o annat fint.
Nu ska jag strax krypa ner i min säng o drömma söta drömmar.
Jag har aldrig känt mig så älskad o fri i hela mitt liv!!!