tisdag 28 september 2010

Chockad o ledsen!


Efter att ha haft en helt fantastisk dag med sol o friskluft på jobbet. Fika hos finaste Sara o en mysig stund i lekparken med Celine så hann jag bara komma hem så fick jag veta att pappa har cancer. :-(
Vi visste att det va nått som va fel.... men inte cancer!!!! Jag hatar den sjukdomen. Den har tagit ifrån mig flera stycken som jag älskar. Men den ska FANIMEJ inte få ta min älskade pappa.
Jag ringde pappa på en gång o han lugnade mig o sa att det inte spridit sig o att operation är bokad. Men jag kan inte få det att lugna sig i huvud o mage! Bara ordet är så hemskt att jag har svårt att inte oroa mig.
Min pappa är den starkaste jag känner. Jag vet att han kommer klara detta!!! Mamma, jag o mina bröder. Våra barn o deras mammor o pappor kommer göra allt som står i vår makt för att hjälpa pappa... ja och mamma genom detta!!!

Jag älskar dig pappa!!! ♥♥♥